<3

hejsan!

igår sov jag hos sara med henne, emma, filip & miranda. mysiiigt.
vi vakna iallafall imorse, det var väldigt varmt. hade lite bladkrig och sådär.
sen gick vi upp, åt frukost och gjorde inget speciellt. åkte in till stan, spela minigolf och åt glass!
jag kom 3:a av 4:a stycken deltagande.. haha.
sen åkte jag och tanka, hämta lite saker hos sara och kom hem.
chilla lite ute, sen skulle vi tydligen ner och fika hela familjen, där mötte vi mirandas familj så vi fikade och åt.
mysigt, sen så skulle alla tydligen fiska & jag fiskade med tindra, (världens bästa storasyster?) hehe.
jag rörde fan fisken och stoppa ner fingret i halsen när kroken satt fast, rätt grymt coolt av mig!
så körde vi turkskjuts upp från fiket på min moppe, jag, cornelia & tindra. duktiga flickor.

mattias olander, jag kommer sakna dig !

har inget mer att skriva typ.
vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0