du gör mig lycklig

hejsan!

i förrgår åkte jag till min älskling som jag skrev, vi hade det trevligt, minns inte riktigt vad vi gjorde.
sen vaknade vi och myste, duscha och åt frukost, sen drog jag till tåget där jag mötte miranda, sara och emma, vi drog till sthlm och kolla runt, åt lunch i kungshallen där vi såg Steffi & Amir, respekt ! haha. så gick vi runt ännu mer och tog en cykeltaxi till tåget. Påvägen hem med moppen så hände en liten olycka, värsta vurpan i rondellen, halt som fan :( men jag & moppen överlevde, min kära klocka gick däremot sönder och min rumpa värker, men det får man leva med ;) kom iallafall hem och efter ett tag kom Sara, vi åt pizza /hamburgare & kollade på pippi långstrump. hahaha !
imorse var jag med sara, hennes plattång explodera, RIP ! :(
sen kom andreas, när sara hade åkt till tim :)
så vi var ute, drog ner till sjön och skulle bada, men det var för kallt, så vi åkte hem och bada i poolen istället. & åt tacos och sånt. kollade lite på bröllopet, haha. ja vi gjorde lite allt möjligt :) han har iaf åkt hem och det är värsta festen för alla gatans vuxna här! woho.. haha

aja, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0