(:

hejsaan!

uppdateringen har sugit, men sånt är livet :)
igår hade vi gala i skolan (vi får inte ha bal, hej töntigt!) iallafall, det var trevligt och lärarna dela ut diplom och sjöng några låtar, fin kväll alltså! vid tio började jag och min älskling gå hem till honom, tog ett tag för mina fötter var döda. men sånt är livet, när vi kom dit så tvätta jag fötterna och lite sånt, sen kollade vi tv och somnade rätt snabbt, iallafall jag, han hade tydligen inte sovit så mycket ;)
så imorse vaknar jag av att han ligger och glor på mig (som vanligt?) så vi myser lite och sen går jag och duschar, så när jag har klivit ur duschen så har han dukat fram frukost med ljus och allt, mysig kille dedär!
sen duschade han och vi fixa oss lite.
sen gick vi till skolan, i spöregnet, genom alla jävla vattenpölar. hahaha!
i skolan städa vi och fick glass och chokladpudding, mums!
sen drog jag hem, packade om lite och tog moppen till pappa. nu är jag här, har ätit en mysig middag med han och mina syskon.

fick reda på att jag har VG i engelska & spanska, hur jag lykats med spanskan har jag inte en jävla aning om, men glad är jag iallafall ! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0