grattis till moppekortet älskling !

hejsan!

idag har jag vart på stan, trevligt sällskap fick jag också, av filip ! :)
hittade lite fina saker, såsom ett par vita converse (ÄNTLIGEN!) fanns tyvärr inte i 34, så blev ett par 35:or, jag har ngt att växa i ! ;) haha. glad tjej (:
så köpte jag en hudkräm från bodyshop, en annan kräm, en navelpiercing och lite annat gott (:
sen tog vi oss en promenad till oxbackskliniken där jag skulle möta mamma, såkallade damp morsan.
skulle vaccinera mig, aa fast nä. vart inte så :)

runt åtta drar jag till mitt hjärta, som är duktig och klarade moppe provet idag! grattis baby :)
vi ska mysa hela natten lång och imorgon ska jag till stockholm med några tjejer,jag ska leta efter en jeansjacka till mig, mysigt ! :)

skorna, diggar blåmärket också ! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0