lördag!

heeeeeeeeeeej

igår var det fredag, jag var i skolan & sen var jag med min baby, vi hade det mysigt som vanligt, vi var ute, spelade kort (visst är jag duktig älskling?..) åt pizza, myste och snacka. sen så drog jag hem och var hemma lagom till elva, då kröp jag ner i min säng & värmde mig efter en kall moppetur !

idag är det lördag, duktig som jag är så ställde jag klockan för att inte sova bort hela dagen.
så jag vakna i bra tid, drog på mig bikinin och la mig ute, men då kommer alla jävla moln och ger mig gåshud.
inte kul! så jag gick in, men nu börjar det klarna upp igen, gillar't !
vid halv fyra ska jag, mamma, syster och sara till skärholmen, måste hitta skor!
sen ikväll blir det nog tältning med lite trevligt folk, myyyyyyyyys.

nej nu måste jag ut ett tag, ska chilla vid poolen vettni!
jag borde hitta mina solbrillor, men dom är på äventyr någonstans, inte så kul :(

jaja, ut vare. sen duschen :)

puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va söt du är hihi! tack så jättemycket :D

2010-06-06 @ 00:06:01
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0