SOMMARLOV

hejsan!

igår hade vi skolavslutning & vet ni?! jag grät inte.. det kom inga tårar :(
det var iallafall mysigt, blev rätt nöjd med betygen. dom är ganska bra för att vara jag som har fixat dom.
sen efter skolavslutningen så åkte jag hem till mig, jag säger bara en sak : korv! :(
sen drog vi till emma, där det var folk. orkar inte skriva så mycket så förklarar det såhär: bada.äta.snacka.
tyå på kvällen, vid tio (?) så åkte vi hem till mig, så sex stycken toppen tjejer sov över & två drog hem på kvällen. Tack alla tjejer och killar som var med ! :)
imorse vakna vi, åt frulle och sånt. vid tolv drog jag till Andreas, första gången jag var hos hans pappa sen han flytta, riktigt fint ! :)
så vi schtekte vid bryggan och stranden, bada, pluggade moppegrejer (lycka till imorgon hjärtat!) fikade osv.
mysig dag med världens bästa helt enkelt!
nu har jag vart hemma typ en timme och ska strax rulla vidare mot min pappa, ska äta middag med honom och syskonen, jennie är borta. vi hörs ikväll då jag lägger upp lite vackra bilder också ;)

juste, jag har världens bästa mamma!
fick jeansjackan jag ville ha, tyvärr var den förstor.. men ska hitta ngn annan i sthlm på fredag !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0