tjoho!

tjoho!

kan berätta lite kort om det som har hänt under dom dagarna jag inte bloggat, jag har hunnit med rätt mycket.
i söndags kväll kom tre fina vänner till mig på kvällen, vi gjorde inte så mycket, kolla film osv.
de tre fina vännerna (emma, filip & sara) sov över och på måndag klev vi upp mucho tidigt, för jag skulle jobba! hehe, jag åkte till jobbet och chillade galet, det är verkligen slappt, men riktigt skönt & trevligt folk :)
så de är niiiice.
i måndags minns jag inte vad jag gjorde, schtekte vid poolen efter att jag jobbat antar jag :)
igår jobbade jag också och efter det tankade jag moppen för första gången(!) alltså på egen hand, det gick fint om man bortser från att det rann ut lite här och där, men delugnt!
sen drog jag till min älskling, kollade fotboll & somnade :( åkte hem och gjorde inget, smsa och sov.
idag jobbade jag och åkte till min pappa efter, skulle egentligen ätit glass med filip men han orka inte, slöfock :)
så jag kom hem, la mig på altanen och somna, rätt skönt, lite nackspärr kan man ju stå ut med ;)

jag är ledig imorgon, fredag & lördag, så jag ska vara massor med min bebi! myyyys.
imorgon ska vi tälta ? hahaha och ha picknick för det är tre månader. puttinuttigt.
yeah, i love you!

nej nu ska jag äta, innan jag blir alltför smal, nivet, jag tränar ju så mycket så jag måste fylla mig full med mat varannan minut, noooooooot.

äsch puss

Kommentarer
Postat av: jstenroos

grattis till dig och Andreas! :)<3

2010-06-23 @ 21:34:16
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0