(:

tja !

idag har jag vart i skolan, byggt en modell och sånt med två trevliga killar. hahah, deras mest använda mening till varandra är helt klart: LUUUUUUGN NUUUUUU! men det var roligt, hade en liten redovisning och det gick fint.
sen så drog jag ner på stan med sara, jag hatar bilar som kör i trettio på typ 50 väg åtminstonde, aaarg!
köpte present till ida, åt lite & köpte lite grejer till mig, tog ut pengar & kolla skor. sen åkte vi tbx till skolan, sålde fika, kom därifrån runt halv nio.. (fast med 1205.50 kr mer i klasskassan) efter det prata jag lite med min älskling som hade haft träning, han skvätte ner mig med vatten, såg ut som att det skett en olycka ;) haha.
sen åkte jag till coop, köpte lunch tills imorgon och sen hem.

nu sitter jag här med huvudvärk & mår illa, ska snart ta och sova. skönt!

imorgon ska jag vara med min baby, fast ska förbi enhörna när han har moppegrej, sen sover jag iaf hos honom. så uppdateringen lär inte va på topp, fast det är den aldrig ;)
förresten, jag gillar inte myggor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0