fredag

heeej!

det är helg, underbart!
drog från skolan lite tidigare, ner på stan med filip, kia drog hem.
Vi hann in på intersport och kolla badbrallor till filip, var tvungen att dra supersnabbt.
jag mötte pappa och vi hämtade vår bil, dom hade bytt rutan.
där ser jag andreas pappa & andreas satt i bilen, världen är liten! hehe
efter de så drog vi till Tumba, hämtade min moppe & det var en del som dom hade gjort:

1. bytt batteri, mitt var dåligt, så köpte nytt.
2. lagat tutan, tjooho ! ni kommer höra mig i sommar ;)
3. bytt sladd till bromsljuset? det funkar iaf :)
4. slipat bromshandtaget.
5. bytt oljan.
säkert något mer, men jaja.
det enda som vart sämre är min västra backspegel, höhö. får ta och skruva fast den hårdare ;)

efter det så körde jag hem moppen och satt mig här och åt kakor, nu ska jag plugga. SUG!
det är fan helg, då ska man inte plugga :(
aja, imorgon ska jag hjälpa min baby med hemkunskapen. JAG FICK MVG SOM SLUTBETYG! glad tjej?! yes!
sen sover han hos mig, på söndag drar vi till Gotland med alla nior. nice !

nu ska jag plugga, döda mig. fast först ska jag packa lite. puss

Kommentarer
Postat av: emmae

GRATTIS DUKTIGASTE PATTE TILL MVG!!!! :*<3333

2010-05-28 @ 19:03:26
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0