höhö

hej!

skola idag då, gick inte så bra. fick nya uppgifter och man ska skriva massa texter om olika saker på spanska!
fattarni, min text kommer bestå av en mening hela tiden: hej, jag heter Patricia. Det är typ det enda jag kan säga, seriöst!..
men jaja, efter skolan åkte jag ner på stan med andreas, han testa skjortor och skor och jag leta efter ett par skor, vi har inte riktigt samma skosmak vad gäller tjejskor, hahaha.
sen så satt vi vid maren och gjorde inte så mycket, han drog till trafikskolan och jag träffade emma & sara, så jag gick runt med dom. haha, det var ruligt. sen vart jag hämtad av mamma och vi åkte och handla på coop, sen dess har jag bara testat en klänning som mamma köpte till mig i london & klippt av ett par jeansleggings, fail. jeje.

puss

Kommentarer
Postat av: filly

du är söt! :*

2010-05-24 @ 20:53:44
URL: http://fillysnopp.blogg.se/
Postat av: supersnällasilversara!!!!!

hola! ich heisse Sara, und ich liebe deinen unterhosen! du bist nich einen grosse dumpkopf! :D <3

2010-05-24 @ 21:24:49
URL: http://artondeiandra.blogg.se/
Postat av: monstermoster

hehehhe... läste spanska i 3 år, detta lärde jag mig (ursäkta stavfelen)

hola! me llama (?) mia, soy sueca (fast jag inte är det, men vet inte hur man säger finne), vivo en södertälje, soy servesa- sugen, porfavor, una servesa, gracias. Tu se jama? Ah, patricia, aaa... bueno chica! Soy måste trabjas nu, si!

Hasta luego!

Besos ;)

Nice va?

2010-05-26 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0