sämsta helgen

min helg har vart sämst typ, i fredags var vi i sthlm och glodde på parker, har jag redan berättat det? näe tror inte det. iallafall, det var trist men superbra väder, så ändå helt okej.
sen efter det så åkte jag och andreas till honom, var där & gjorde inte så mycket, minns inte vad. sen åkte jag hem, skulle hämta lite saker och sånt, tror ni inte att min moppe går sönder när jag ska åka därifrån? jo, det gjorde den.(första grejen som sög) så fick ringa pappa och massa, kom iaf till andreas ngn timme senare än planerat. vi gjorde inte så mycket, kolla på film och sånt. sen somna vi, vaknade dagen efter och ah (andra grejen som sög) vi försökte fiska en typ död fisk ett tag, sola på bryggan och sånt. sen drog jag hem, fick gå från tåget (tredje grejen som sög), bytte om och åkte till ida, på hennes "fest". närt jag skulle hem sen så missa jag tåget och fick vänta i över en timme på nästa buss (fjärde grejen som sög), när bussen väl kom så åkte den fel (femte grejen som sög) fick gå hem från järna mitt i natten (sjätte grejen som sög), fick massa myggbett (sjunde grejen som sög).
när jag vaknade imorse så tog på mig bikinin och skulle sola, det börja regna.. (åttonde grejen som sög) fick städa mitt rum + två badrum (nionde grejen som sög) snart kommer släkten hit (tionde grejen som kommer att suga!)
ja, jag är på dåligt humör.

två positiva grejer kan jag nämna:
1. allt bra folk hos ida, nästan alla är bra.
2. vädret

jag älskar dig, fast du är ett pucko ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0